ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Policy and Consent Generator

Košík přichází s klubem "Plná péče" pro seniory a handicapované


Chleba pod deset korun, mléko za méně než 12 korun. Cena dopravy se zároveň odečte jako sleva od dalšího nákupu. E-shop s potravinami Košík.cz připravil pro všechny seniory nad 65 let a držitele průkazů ZTP a ZTP/P nový klub „Plná péče“. Reaguje tak nejen na jejich omezené možnosti nakupovat v kamenných obchodech, způsobené zdravotními obtížemi, ale také rostoucí životní náklady i snižující se dostupnost prodejen s potravinami v regionech. Samozřejmostí klubu je vynesení nákupu do patra zdarma, pomoc s jeho vybalením, ale také telefonická asistence při nákupu nebo úprava webu pro slepecká čtecí zařízení. Partnerem projektu je Konto Bariéry a projekt SenSen - Senzační senioři.

Klub nabídne svým členům pro začátek desítku základních potravin za trvale nízkou cenu – až o 33% levněji. Jejich počet by se mohl navíc postupně rozšiřovat, cílem je postupně nabídnout více produktů včetně drogistického zboží nebo třeba granulí pro domácí mazlíčky. Doprava zdarma je pro členy klubu Plná péče nastavena od pondělí do čtvrtka od 9 do 16 hodin. Objednávání mimo tento časový slot je zpoplatněno dle běžných tarifů. Klub funguje pro všechny závozové oblasti. Aktivace klubového účtu probíhá přes zákaznickou linku, průkaz ZTP či ZTP/P anebo věk narození na základě libovolného průkazu je ověřen kurýry při předání nákupu. Kurýři by měli mít zároveň na obsluhu seniorů vyčleněno více času, takže jim mohou případně pomoci s vybalením nákupu. V současné době tvoří objednávky od seniorů více než 6 % ze všech na Košíku a jejich počet roste dvouciferným tempem. Dalším seniorům pak nákup online objednávají třeba jejich děti. „Chtěli jsme nabídnout něco víc, než jen asistenci s nákupem a dopravu zdarma. Pak nás napadlo, že bychom mohli zapracovat na ceně základních potravin. Seniorů a hendikepovaných, pro které jsou rostoucí životní náklady problém, rozhodně není málo. Takto jim chceme alespoň trochu odlehčit,“ zmiňuje Tomáš Jeřábek, výkonný ředitel Košík.cz. „Zároveň je třeba si uvědomit, že dostupnost kamenných obchodů s potravinami se nejen pro starší nebo hendikepované osoby rok od roku snižuje. Pokud tedy Košík pomůže všem, pro které je problém zajet nakoupit autem, budeme všichni v týmu opravdu spokojení.“ Partnerem projektu je SenSen (Senzační senioři) projekt z nadační rodiny Konta Bariéry. Ten pomůže Košíku se získáváním zpětné vazby na nastavení klubových podmínek a bude se podílet na jeho dalším formování. „Jsme rádi, že s Košíkem budeme vyvracet mýtus, že internetové nákupy a senioři nejdou k sobě. Naopak – lidí nad 65, kteří jsou na internetu jako doma, přibývá. Jsme rádi za každou službu, která jim naslouchá a vychází jim vstříc jako rovnocenným partnerům,“ zmiňuje za Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry. „Těšíme se, že spolu s Košíkem umožníme tisícovkám osob znovu samostatně a plnohodnotně nakupovat.“ Košík.cz je e-shop s potravinami, drogerií a potřebami pro domácnost. Z více než 15 000 položek mohou vybírat čtyři miliony zákazníků v Praze a středních Čechách, na Plzeňsku, Liberecku, Ústecku, v Hradci Králové a na Pardubicku, ale také v okolí Teplic, Mostu a Chomutova.
Jdu na to