Zákazníci Globusu přispěli na Konto Bariéry během jednoho měsíce 7,6 milionu


Kampaň řetězce Globus pro Konto Bariéry má první výsledky. V rekordně krátkém čase jednoho měsíce se podařilo vybrat přes polovinu z potřebných 13 milionů korun. Za vybrané peníze Konto Bariéry nakoupíme dvacet dodávek organizacím, které usnadňují život handicapovaným.

Globus odvádí na speciální účet část sumy z prodaných výrobků označených logem „20 let“. Na Konto Bariéry tak přispívají samotní zákazníci Globusu. Každý den se Globusu daří získat pro Konto Bariéry ve všech patnácti pobočkách hypermarketů v průměru přes 300 tisíc korun. „Dosud vybraná suma 7,6 milionů korun se tak úctyhodným tempem přibližuje cílové částce 13 milionů korun, již nyní bychom za ni nakoupili dvanáct vozů,“ říká Pavla Hobíková, mluvčí řetězce Globus, který Kontu Bariéry pomáhá již patnáct let. Tvářemi kampaně „20 let kvality – Slavíme a pomáháme“ jsou Lucie Bílá, Eva Holubová a Ondřej Hejma. Všechny tři osobnosti se do společného projektu Globusu a Konta Bariéry zapojili nezištně a bez nároku na honorář. Hlavními partnery kampaně, která potrvá do poloviny srpna, jsou na straně dodavatelů Nestlé, Plzeňský Prazdroj Procter&Gamble, Vodňanská drůbež, a Unilever.