ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Policy and Consent Generator

Více než 70 tisíc lidí si koupilo červený nos


Konto Bariéry vyhodnotilo kampaň ‚Pomáhej s humorem‘, na které pracovalo ve druhé polovině roku 2015. Zahájil ji charitativní televizní pořad Konta Bariéry, na něj navázal prodej červených nosů. Celkový výtěžek překročil 18 milionů korun. Podporu tradičně získají organizace poskytující služby lidem s postižením.

Konto Bariéry vyhodnotilo kampaň ‚Pomáhej s humorem‘, na které pracovalo ve druhé polovině roku 2015. Zahájil ji charitativní televizní pořad Konta Bariéry, na něj navázal prodej červených nosů. Celkový výtěžek překročil 18 milionů korun. Podporu tradičně získají organizace poskytující služby lidem s postižením. Jako by si každý obyvatel Kladna koupil v roce 2015 červený nos Konta Bariéry. Tolik se jich v rámci kampaně Pomáhej s humorem prodalo. V síti čerpacích stanic Benzina byl prodej prodloužen až do konce ledna 2016, takže celkově si lidé koupili přes 70 tisíc nosů za více než 3 500 000 korun. „Prodej nosů stoupl oproti předchozímu roku o 10%. Jednak proto, že naši věrní a osvědčení partneři investují do prodeje know-how a nadšení, vymýšlejí a vylepšují. Jednak proto, že jsme pro prodej nosů získali partnery nové, třeba DM Drogerii Markt,“ pochvaluje si Božena Jirků, ředitelka Konta Bariéry. „Například Next zapojil na zkoušku jednu prodejnu, v letošním roce se chceme vrhnout do rozšíření spolupráce,“ dodává. Do kampaně se dále zapojily kavárny Crosscafe, restaurace KFC a Burger King, celoročně pak nosy prodávají knihkupectví Neoluxor a lékárny Dr Max. Ke skvělým výsledkům kampaně přispěli také patroni Konta Bariéry Lucie Bílá a Jiří Lábus, k vidění se stylovým doplňkem obličeje byly i další známé tváře jako Jitka Schneiderová, Martin Dejdar nebo Radek Banga. Televizní pořad vysílaný Českou televizí v sobotu 26. září 2015 kampaň tradičně zahájil, a to skvělou částkou bezmála 15 milionů korun, kterou Kontu Bariéry poslali diváci a velcí donátoři. Červené nosy - symbol Konta Bariéry – se prodávaly od září za 50 korun v síti partnerů kampaně. Peníze beze zbytku putují na pomoc lidem s postižením. Prostředky získané díky projektu ‚Pomáhej s humorem‘ rozděluje Rada Konta Bariéry vždy mezi organizace poskytující služby lidem s handicapem. V letošním roce se od poloviny února budou moci hlásit poskytovatelé registrované sociální služby osobní asistence dle zákona č. 108/2006 Sb. A to až do konce března.
Jdu na to