ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Policy and Consent Generator

Nadace Charty 77 – Konto Bariéry obdržela titul Czech Superbrands


Nadace Charty 77 – Konto Bariéry bylo oceněno významným titulem Czech Superbrands Award HONORARY SUPERBRAND pro rok 2020. Nadace byla hodnocena veřejností v rámci GfK celorepublikového výzkumu a následně porotou Brand Council ČR, která je nevyšším odborným orgánem programu Superbrands. 
 
Odborná komise Brand Council, složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu a médií hodnotí značky podle předem daných kritérií. Také u značky Nadace Charty 77 – Konto Bariéry tak byly hodnoceny faktory jako známost, budování značky, inovace nebo prestiž.
Superbrands 2020 představují absolutní špičku mezi konkurencí. Titul vyslovuje obdiv a skládá poctu výsledkům v oblasti budování úspěšné značky, se kterou si zákazníci spojují významné hodnoty a mají k ní osobní vztah. 
Konto Bariéry, stěžejní projekt Nadace Charty 77, pomáhá lidem s handicapem již od roku 1992. Díky tomu jsme mohli být u všeho důležitého, co se na poli charity v této zemi dělo a děje. Upozornili jsme českou společnost, že mezi námi žijí lidé, kterým například nejrůznější zdravotní bariéry komplikují život nebo mají problémy se začleňování do společnosti, ale přesto PATŘÍ MEZI NÁS. Také jsme získali a udrželi si více než 40 000 stálých dárců, kteří podporují Konto Bariéry pravidelnou měsíční částkou. Je to obrovská síla finanční, ale také důvěra, kterou nesmíme zklamat. 

O ocenění Superbrands

Superbrands patří mezi globálně nejuznávanější nezávislé autority v oblasti hodnocení a ocenění obchodních značek. Funguje již přes dvacet let ve více než devadesáti zemích světa. Do programu Superbrands se jednotlivé firmy nemohou přihlásit. Při nominaci se vychází z databáze všech registrovaných obchodních trade-mark značek. Společnost Bisnode na jejím základě vytvoří seznam nominovaných kandidátů. Dalším krokem je spotřebitelský průzkum, jeden z nejdůležitějších prvků výběrového řízení. Během něj agentura GfK Czech Republic s přihlédnutím na známost a oblibu zúží výběr na seznam semifinalistů. Konečné slovo při udělování titulů Superbrands v daném roce má odborná komise Brand Council.  


 
 
Jdu na to