ePrivacy and GPDR Cookie Consent management by TermsFeed Privacy Policy and Consent Generator

Konto Bariéry podpoří Lucie Vondráčková, Jolana Voldánová a trio 3v1


Nákupní Galerie Myslbek představuje již druhý ročník vánoční kampaně ve spolupráci s Kontem Bariéry. I letos budou hvězdy české umělecké scény pomáhat handicapovaným lidem. Akcí s podtitulem „Rozbalte to s Myslbekem“ osobně podpoří zpěvačka Lucie Vondráčková, moderátorka Jolana Voldánová a komediální vloggerské trio 3v1. Vánoční kampaň bude probíhat ve dnech 1. – 24.12.

V průběhu prosince si zájemci mohou nechat v prostorách ikonické Nákupní Galerie Myslbek, nacházející se na nejslavnějším pražském nákupním bulváru Na Příkopech, zadarmo zabalit své vánoční dárky do originálních balicích papírů s jedinečnými potisky. Jejich design osobně navrhly české celebrity, a to zpěvačka Lucie Vondráčková, moderátorka a spisovatelka Jolana Voldánová a známé internetové trio 3v1, tedy Martina Pártlová, Nikol Štíbrová a Veronika Architeva. K zabalení dárku se stačí pouze prokázat účtenkou z jakéhokoli obchodu v Nákupní Galerii Myslbek. Na balicích pultech, nacházejících se v prosvětlené hlavní dvoraně, zabalí všechny zakoupené dárky tým vánočních dekoratérek. Zde se nalézají kasičky Konta Bariéry. Zákazník si tak může nechat dárky zabalit zcela zdarma nebo vložit do kasičky dobrovolný příspěvek. Výtěžek z celé akce poputuje v plné výši na účet Konta Bariéry, odkud bude dále distribuován těm nejpotřebnějším. „Kampaň probíhá již druhým rokem. Minulý rok bylo pro Konto Bariéry vybráno více než 106 000,- Kč. Tento rok naše celebrity více zapojujeme, natáčíme s nimi krátké nápadité spoty, které by měly zákazníky povzbudit k návštěvě Nákupní Galerie Myslbek a umožnit jim přispět na Konto Bariéry. Jsme rádi, že můžeme spojit provoz luxusního nákupního centra s něčím tak potřebným, jako je dobročinnost,“ popisuje vánoční kampaň Barbora Frydrychová, marketingová ředitelka Nákupní Galerie Myslbek. „Máme velkou radost, že se náš dámský hvězdný tým do akce tak ochotně zapojil a samy se snaží o propagaci, například na sociálních sítích. Věříme, že výtěžek předčí minulý rok a pomůže tak více lidem.“ Nákupní Galerie Myslbek letos oslavila svou dvacetiletou existenci. Na počest toho výročí prošla velkorysou rekonstrukcí, která mimo jiné přinesla instalaci impozantní skleněné plastiky Vortex od společnosti LASVIT, kterou z ručně foukaného skla vytvořil Maxim Velčovský. V Myslbeku se nalézá řada exkluzivních značek zaměřených na módu, obuv či doplňky, jako je luxusní anglická značka Barbour, francouzský Cremieux či unikátní dětská móda Petit Bateau. Na své si přijdou i milovníci interiérového designu a dekorací v prodejně H&M Home nebo obdivovatelé krásných šperků v českém klenotnictví ALOve. K občerstvení po náročných nákupech mohou zákazníci využít oblíbené Ugovy salaterie nebo se odměnit v luxusní belgické pralinkárně Leonidas. Návštěva pasáže v rámci kampaně pro pomoc Kontu Bariéry tak může spojit dobrý
Jdu na to